Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

'Ενα νέο εγχειρίδιο για την Οργάνωση Κέντρων Αισθητικής αποκλειστικά για αισθητικούς.

Υπάρχει τρόπος να διακριθείτε και να αποκτήσετε υπεροχή, στο δυναμικό κλάδο της ομορφιάς. Σήμερα o Βασίλης Γαλάνης, Marketing Consultant του κλάδου, σας προσφέρει τη δυνατότητα να αποκτήσετε ένα επαγγελματικό εγχειρίδιο, στο Management Marketing των επιχειρήσεων του κλάδου ομορφιάς και καλλωπισμού.


Με την πολύχρονη εμπειρία του στο Management Marketing και τη Διαφήμιση κέντρων αισθητικής, σας προσφέρει ένα απόλυτα εξειδικευμένο εγχειρίδιο με τον τίτλο «Beauty Therapy Management». Το Beauty Therapy Management, θα αποτελέσει ένα εργαλείο δουλειάς, συμβάλλοντας στην εισαγωγή νέων πετυχημένων διαδικασιών και μεθόδων στο δικό σας κέντρο. Παράλληλα σε επίπεδο αυτό εκπαίδευσης θα συμβάλλει στην προσωπική σας επαγγελματική μετεκπαίδευση καθώς και του προσωπικού σας.

Αν οι επαγγελματικές σας φιλοδοξίες δεν γνωρίζουν όρια,

τότε, αναβαθμίστε τις γνώσεις σας αποκτώντας τώρα ένα απόλυτα εξειδικευμένο επαγγελματικό εργαλείο που θα σας διαφοροποιήσει στην αγορά του κλάδου.



Το εγχειρίδιο απευθύνεται σε :

Επαγγελματίες του κλάδου / Ιδιοκτήτες

Εργαζόμενους στον κλάδο

Πτυχιούχους & Φοιτητές Τ.Ε.Ι. Αισθητικής





Αξία:90€



ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ απευθυνθείτε:

Κο Βασίλη Γαλάνη, 6980 558496,

e-mail: vasgalanis@gmail.com



Κατάθεση χρημάτων:

Εθνική Τράπεζα 125/396005-64,

Alpha Bank 104-002101-240020





Πλεονεκτήματα από την απόκτηση του Beauty Therapy Management:



Απόκτηση ενός επαγγελματικού εργαλείου δουλειάς

Απόκτηση γνώσεων που θα διαφοροποιήσουν το κέντρο σας έναντι των άλλων

Δυνατότητα εκπαίδευσης και καθοδήγησης του προσωπικού σας και των συνεργατών σας

Απόκτηση γνώσεων που θα αποτελέσουν το δυνατό σας σημείο στις συνεντεύξεις με εργοδότες του κλάδου

Δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη σε θέματα εφαρμογής της τεχνογνωσίας



Αναπτυχθείτε επαγγελματικά χωρίς όρια!



Οι επιμέρους θεματικές ενότητες του εγχειριδίου είναι:



• Οργάνωση

• Διαδικασίες

• Management

• Marketing

• Τεχνικές Ενημέρωσης Πελατών

• Τεχνικές Πωλήσεων και Επικοινωνίας

• Ποιοτική Εξυπηρέτηση

• Ερευνα αγοράς και ικανοποίησης πελατών

• Προϋπολογισμός του κέντρου

• κ.α.



Πρότυπο Εκπαιδευτικό Υλικό



Σύγχρονες Μέθοδοι & Τεχνικές



Συστηματοποίηση και τυποποίηση των διεργασιών που εφαρμόζεται στο κέντρο σας